בנק הפועלים משיק פעילות שיווקית לחנוכה באמצעות "דן חסכן". במסגרת הפעילות יוצעו ללקוחות הבנק, המחזיקים בכרטיסי אשראי של הבנק, מבצעים למספר רשתות מובילות, ביניהן סטימצקי, בורגראנץ', קפה ג'ו, Kedsקידס ולודז'יה רוטקס.
בנוסף, תוצע להם הטבת מועדון CashBack, המזכה אותם בהחזר כספי במזומן ישירות לחשבון העו"ש.
המהלך מצטרף לשורה של פעילויות שיווקיות שהושקו בשנים האחרונות במסגרת "דן חסכן".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.