שנה לאחר שהשקיעה 100 מיליון דולר ביצירת יותר מ-100 ערוצי תוכן מקוריים, מכריזה יו-טיוב על השקעה נוספת בתחום.
ההשקעה החדשה תהיה ב-30% מהערוצים הקיימים, והמטרה היא להביא תכנים נוספים, להגדיל את הפרסום ואת מספר הצופים.
היקף ההשקעה צפוי להיות זהה לסיבוב הראשון - בין 1 ל-5 מיליון דולר בערוצים נבחרים.
מדיווחים של האתר עולה כי הערוצים שהצליחו למשוך קהל רחב יותר הם אלה שפנו לקהל צעיר יותר עם נושאים כמו הומור, מוזיקה, מכוניות וספורט. הערוצים שהתבססו על סלבריטאים או כאלה שיצרו תוכן, אך לא מיתגו או קידמו אותו, זכו להצלחה פחותה.
אחד התנאים המרכזיים להשקעה בערוץ הוא שהמפיקים יחזירו ליו-טיוב את היקף ההשקעה, וזאת לפני שהם יוכלו למכור פרסומות באופן עצמאי.
אחד האתגרים הגדולים בנושא עבור יו-טיוב הוא לנסות לגרום לצופים לצפות בתכנים ארוכים יותר, ובכך להתחרות באופן ממשי על כיסם של המפרסמים בטלוויזיה.
לפי נתונים עדכניים, משך הצפייה הממוצע באתר עלה בשנה האחרונה ב-60% - לכמעט 4 שעות בחודש.
למרות הגידול, הצופים מבלים כמעט אותו זמן מול הטלוויזיה ביום כמו שהם מבלים מול יו-טיוב בחודש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.