ההמלצות החמות: 8 מניות שצפויות להפתיע בדוחות השבוע

יש לא מעט מנהלי השקעות ואנליסטים המעריכים שנוצרה כעת הזדמנות השקעה לטווח ארוך ולאחר שתפתר בעיית הצוק הפיסקאלי ישובו המדדים לעליות נאות

בוול סטריט נרשמו ירידות בולטות במדדים המובילים מאז נבחר הנשיא אובמה לכהונה שנייה בבית הלבן והאווירה בקרב המשקיעים והסוחרים לא מלהיבה. זאת, בעיקר על רקע אי הוודאות הגוברת ביחד עם ההתקדמות לסוף השנה ולכיוון "הצוק הפיסקאלי".

מנגד, יש לא מעט מנהלי השקעות ואנליסטים המעריכים שנוצרה כעת הזדמנות השקעה לטווח ארוך ולאחר שתפתר בעיית הצוק הפיסקאלי ישובו המדדים לעליות נאות.

בכל אופן, עונת הדוחות לרבעון השלישי נמשכת ובחברת המחקר Kapitall פרסמו מאמר על 8 חברות שיש להן הסטוריה של הפתעה בתוצאות ושצפויות לפרסם תוצאות במהלך הימים הקרובים.

1. ברוקייד . עוסקת באספקת מוצרי תקשורת שונים. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-39% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת מחר, 19 בנובמבר.

2. Campbell Soup . מייצרת ומשווקת מוצרי מזון שונים ברחבי העולם. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-5.6% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ג', 20 בנובמבר.

3. Salesforce.Com Inc . מספקת שירותי ניהול וטיפול בלקוחות לחברות וארגונים. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-8.4% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ג', 20 בנובמבר.

4. DSW Inc (סימול: DSW). מפעילה רשת חנויות קמעונאות בתחום ההנעלה. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-7.4% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ג', 20 בנובמבר.

5. דיאנה שיפינג . עוסקת באספקת שירותי ספנות. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-10.7% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ג', 20 בנובמבר.

6. Genesco (סימול: GCO). מפעילה רשת חנויות קמעונאות בתחום ההנעלה. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-40% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ה', 22 בנובמבר.

7. Signet Jewelers Limited (סימול: SIG). מפעילה רשת חנויות קמעונאות בתחום התכשיטים. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-13% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ג', 20 בנובמבר.

8. וואלספר (סימול: VAL). משווקת מוצרי איטום וצביעה בעולם. היכתה את תחזיות האנליסטים בשיעור ממוצע של כ-13.2% ב-4 הרבעונים האחרונים. מדווחת ביום ג', 20 בנובמבר.