גיוס של 4 מיליון דולר לחברת Sync.me הישראלית

האפליקציה של החברה מאפשרת לנהל מעין כרטיס ביקור אישי וכרטיס ביקור מקצועי שמורכבים ממספר הטלפון שלו ומפרטים נוספים

חברת Sync.me, שמפתחת אפליקציה לסנכרון אנשי קשר, גייסה 4 מיליון דולר. החברה, שפעלה עד לאחרונה בשם SmartSync, גייסה את הסכום ממשקיעים פרטיים ובסך הכול גייסה עד היום 4.5 מיליון דולר.

האפליקציה של החברה, שהוקמה בשנה שעברה על-ידי שלומי אונגר (מנכ"ל) וחן וינר (סמנכ"ל הטכנולוגיות), מאפשרת לנהל מעין כרטיס ביקור אישי וכרטיס ביקור מקצועי שמורכבים ממספר הטלפון שלו ומפרטים נוספים. מידע זה מסונכרן באופן תדיר, מה שמאפשר לא רק להתעדכן במספר הטלפון אלא גם במידה שחבר החליף עבודה או מקום מגורים.

כמו כן, האפליקציה מושכת תמונות ועדכונים מפייסבוק וכך מציגה את הסטטוס האחרון שהעלה איש קשר לרשתות חברתיות. האפליקציה נמכרת ב-99 סנט בחנות האפליקציות של אפל והחברה מתכננת להציע גם שירותים בתשלום לעסקים. פיצריה מקומית תוכל לעדכן את המשתמשים במבצעים ישירות לרשימת אנשי הקשר - אם המספר שלה שמור אצלהם.

על-פי נתוני החברה, האפליקציה הורדה כבר למעלה מ-5 מיליון פעם והיא מסנכרנת מיליארד מספרי טלפון בעולם על בסיס שבועי. באמצעות הגיוס הנוכחי מתכננת החברה לפתח אפליקציית אנדרואיד לצד אפליקציית פייסבוק, שיאפשרו לה להרחיב את בסיס המשתמשים.