בפעם השנייה השנה, תקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל-אביב-יפו יוצא למכרז. ל"גלובס" נודע כי המכללה פנתה ל-5 משרדי פרסום על מנת שייקחו חלק במכרז החדש: פרסום AVRAHAM, LEAD, זרמון DDB, לעומק התודעה ו-y&r ישראל.
נראה כי במשרדי הפרסום AVRAHAM ו-LEAD הוחלט שלא להתמודד על התקציב.
תקציב המכללה האקדמית תל-אביב-יפו מטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, והוא מוערך ב-3 מיליון שקל במחירים ריאליים. ההתקשרות עם שמעוני הגיעה לקיצה באוגוסט.
מאז פורסם דוח מבקר המדינה, שקבע כי מכונים אקדמיים ואוניברסיטאות הם מוסדות ציבור המחויבים במכרז, מקפידים מוסדות אלה לצאת אחת לכמה שנים למכרז, וכך הוחלט גם במכללה לבצע הליך כזה. אך נראה כי בשלבים הראשונים כיוונו שם למשרדי פרסום בינוניים-גדולים. אלה לא ששו להשתתף במכרז, בשל כוונת המכללה לייצר הפרדה בין פרסום לדיגיטל.
בהמשך בוטל המכרז, ובמכללה ביקשו משמעוני לחדש זמנית את ההתקשרות עמה עד למציאת משרד חדש. באחרונה פנו נציגי המכללה אל 5 המשרדים. במכללה דורשים כעת הצגת קריאייטיב לכל מדיה ומדיה - לרבות הדיגיטל.
למרות שלא מדובר בתקציב פרסום גדול, המכללה, באמצעות משרדי הפרסום השונים שלה, הצליחה לייצר כמה קמפיינים בולטים. כך למשל, הקמפיין הטלוויזיה בכיכובו של יעקב פרי, ששימש אז כיו"ר איגוד חבר הנאמנים של האקדמיה.
המכללה האקדמית תל-אביב-יפו פועלת משנת 1994 ומכשירה לתואר ראשון ושני במגוון מקצועות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.