עיריית תל-אביב מנהלת מגעים ישירים עם חברת רנו הצרפתית ועם חברת קרסו, יבואנית רנו, להטמעה בתל-אביב של רשת מכוניות חשמליות עירוניות של רנו, שתפעל על פי מודל שיתוף והשכרה בנוסח רשת ה"תל-אופן" לאופניים בתל-אביב.
רשת השכרת הרכב חשמלי כזו שנמצאת כיום בשלבי ניסוי של רנו ועיריית פאריס, והיא מבוססת על הרכב החשמלי הדו-מושבי "TWIZZY" שפיתחה רנו. בנוסף כולל המודל "מרכזיות טעינה", שיכולות לטעון כשלוש מכוניות בו זמנית.
לפני שלושה שבועות נועד ראש עיריית תל אביב רון חולדאי עם אנשי רנו בפאריס והביע עניין להפוך את תל-אביב ל"אתר בטא", שבו תנסה רנו את המערכת החדשה מחוץ לאירופה. מקורות בעיריית תל-אביב מסרו כי הרעיון "מתאים יותר לתנאי העיר מאשר פרישת רשת הטעינה למכוניות המשפחתיות של בטר פלייס". עם זאת, ייתכן שהרשת תתבסס החברה על שירותי הטעינה וניהול הרשת של בטר פלייס, ללא החלפת סוללות. יצוין כי עיריות שונות בצרפת בוחנות כיום את השימוש ברכבי ה-TWIZZY למשימות שיטור ופיקוח עירוניות.
ובינתיים, חברת "בטר פלייס" ממשיכה לאבד בכירים מהשדרה הניהולית. השבוע פרש מהחברה סמנכ"ל משאבי האנוש, רמי פנחס, וסמנכ"ל הפיתוח האסטרטגי, איתן הון. שניהם נחשבים לעובדי מפתח בחברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.