חברת הסטארט-אפ הישראלית קלטורה (Kaltura), המאפשרת הטמעת וידיאו ומדיה עשירה באתרי אינטרנט, השלימה סבב גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת קרן Mitsui היפנית, שמצטרפת כמשקיעה לחברה.
קרן Mitsui השקיעה עד היום במספר חברות ישראליות בהן, קמינריו, ולנס, eyesight ואחרות. מלבד Mitsui, השתתפו בסבב גם המשקיעים הקודמים של החברה, בהם אינטל קפיטל, Avalon Ventures, 406 Ventures, Nexus Venture, SVB Financial ומשקיעים פרטיים. על-פי נתוני IVC, סך הגיוסים של החברה עד כה עומד על כ-60 מיליון דולר.
את קלטורה הקימו ב-2006 רון יקותיאל (מנכ"ל), מיכל צור שלו (נשיאה) וערן איתם (סמנכ"ל מו"פ). החברה מאפשרת לכל אתר להטמיע בו יכולות וידיאו, תמונה וקול, כולל יכולות קידוד, ניהול, הפצה וניתוח של תוכני מדיה עשירה. הפלטפורמה שפיתחה החברה תומכת בכל סוגי המחשבים והמכשירים הניידים, לרבות סמארטפונים וטאבלטים.
החברה הישראלית נחשבת לאחת הבולטות בשוק מערכות ניהול הווידאו ובין 150 אלף לקוחותיה נמנים גופי מדיה כמו פוקס, HBO, האחים וורנר, פארמונט, ויקיפדיה, AOL, גרופון ואחרים לצד מוסדות אקדמיים כמו אוניברסיטאות ייל, הרווארד ועוד. על-פי נתוני IVC, החברה רשמה השנה הכנסות של 65 מיליון דולר. מגזין "פורבס" בחר בה לאחרונה לאחת משש חברות הטכנולוגיה בעלות הצמיחה המהירה ביותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.