שנת 2013 בפתח ומצעד הדגמים, שנוחתים כאן לצורך תקינה לקראת שיגורם לשוק בשבועות הקרובים, הולך ומתארך. בהונדה נחתו אקזמפלרים ראשונים של ה-CR-V החדש לקראת תחילת שיווקם בישראל בינואר 2013. הרכב יוצע עם הנעה כפולה או עם הנעה 2X4 ועם מנוע 2 ליטר בהספק של 150-155 כ"ס (בהתאם לתצורת ההנעה).
אבל החידוש המעניין ביותר של הונדה לשנה הבאה הוא שדרוג משמעותי של התחרותיות של משפחת הסיביק, שנפגעה מאד בשל מחירי היאן. החידוש המרכזי יהיה שיווק של גרסת 1.6 ליטר בנזין חדשה בהספק 125 כ"ס, שתוצע לצד מנוע ה-1.8 ליטר הקיים. הגרסה הזו מוצעת עם תיבה אוטומטית בת 5 מהירויות או עם תיבה ידנית ואפשר להניח שהיא תתומחר בצורה אגרסיבית יחסית, כדי להתמודד עם הקורולה, הפוקוס, ה-I30 ושות' בפלח הציים שמחיריו עומדים על פחות מ-130 אלף שקל. גם היצע הסיביק 5 דלתות (מתוצרת בריטניה) יורחב עם מנוע 1.4 ליטר חדש בהספק 99 כ"ס וכנראה גם תמחור מעניין.
בוולבו נחתו בארץ אקזמפלרים ראשונים של ה-V40 החדשה שאמורה להתמודד בפלח הקומפקט-פרימיום מול אאודי A3, ב.מוו סדרה 1 ומרצדס A קלאס. התקינה שבוצעה לדגם בארץ כוללת מבחר רחב של מנועים כולל 16 ליטר טורבו-בנזין עם 180 כ"ס, 2 ליטר טורבו-בנזין עם 213 כ"ס ושני דיזלים - 1.6 ליטר עם 115 כ"ס ו-2 ליטר עם 150 כ"ס. המחירים טרם נקבעו אך יעמדו סביב אלה של המתחרים - אפשר לצפות למחיר התחלתי בטווח של 150-170 אלף שקל.
מיצובישי הנחיתה בארץ אקזמפלרים ראשונים של ה"אאוטלנדר" החדש, שעבר שינוי עיצוב מקיף וקיבל תא נוסעים חדש ומנועים חדשים. הרכב קיים עם הנעה כפולה או קדמית ויוצע עם מנוע בנזין 2 ליטר בהספק 150 כ"ס, מנוע בנזין 2.4 ליטר עם 170 כ"ס או מנוע טורבו-דיזל 2.2 ליטר בהספק 150 כ"ס - כולם עם אופציה לתיבה אוטומטית. שיווק הרכב יתחיל בחודש הבא
את הרשימה חותמת בינתיים פיאט עם דגמים ראשונים של ה-500L שנחתו בארץ. מכונית ההאצ'בק החדשה של פיאט משלבת בין מראה דמוי פיאט 500 לבין שימושיות של מיקרווואן (עם תא מטען בנפח 400 ליטר) והיא עברה תקינה בארץ עם שלל מנועים כולל מנוע 900 סמ"ק טורבו עם 85 כ"ס, 1.4 ליטר עם 105 כ"ס ו-1.25 ליטר דיזל עם 85 כ"ס. המשך יבוא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.