סטפן בורגס חותם היום (ד') בפעם הראשונה על דוחות כיל בתפקיד המנכ"ל, והחברה מדווחת על ירידה של 4.2% במכירות הרבעון השלישי של 2012 ל-1.817 מיליארד דולר לעומת מכירות של 1.898 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2011.
בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח נקי של 394.8 מיליון דולר או 31.1 סנט למניה, ירידה של 9.6% לעומת הרבעון המקביל.
נציין כי קונצנזוס האנליסטים של "גלובס" בשיתוף פסגות חזה מכירות של 1.722 מיליארד דולר ורווח נקי למניה של 31 סנט.
הרווח הגולמי הסתכם ב-786 מיליון דולר לעומת 871.4 מיליון דולר ברבעון המקביל, והרווח התפעולי רשם ירידה ל-487.9 מיליון דולר. ה-EBITDA הסתכם ב-561.7 מיליון דולר לעומת EBITDA של 631.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.
אחת מנקודות החוזק של הדוח הנוכחי הוא תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, אשר הסתכם ב-680.1 מיליון דולר לעומת 498.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.
בחלוקה גיאוגרפית, הסתכמו מכירות החברה כדלקמן: 6% מהמכירות או 109.9 מיליון דולר בישראלי, 20% או 363.2 מיליון דולר בצפון אמריקה, 13.8% או 250.9 מיליון דולר בדרום אמריקה, 31.5% או 571.5 מיליון דולר באירופה, 27.3% או 496.7 מיליון דולר באסיה ו-1.4% או 25.3 מיליון דולר בשאר העולם.
בורגס ציין עם פרסום הדוחות כי "מעמדה המוביל של כיל בשווקים ותיק מוצרים מגוון, התורמים לחוסנה של החברה, מיתנו את השפעתו השלילית של המצב הכלכלי בעולם על כיל, ואפשרו לה להציג תוצאות טובות גם ברבעון החולף. מוצרי החברה בשוקי החקלאות, המזון, המים והחומרים המיוחדים עונים על מגמות יסוד וצרכים מרכזיים בהתפתחות העולם וגידול האוכלוסייה, אשר אינם צפויים להשתנות בעתיד הנראה לעין. כיל מפתחת כלים ומוצרים שיאפשרו לה לבסס, לחזק ולהגדיל את תרומתה לצרכנים בשווקים חשובים אלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.