המחירים עלו, וכך גם הרווחים של רשת רמי לוי שיווק השקמה. הרשת חתמה את הרבעון השלישי השנה עם גידול של 22.8% במכירות שהגיעו ל-746.7 מיליון שקל, קצב מכירות שנתי של 3 מיליארד שקל.
עיקר הגידול במכירות נבע מפתיחת סניפים חדשים, אם כי הרשת רושמת גידול של 5.8% בפדיון חנויות זהות, הנובע מעליית מחירים. עדות לכך ניתן למצוא בשיעור הרווח הגולמי של הרשת, שעלה מ-20.9% ל-22% והסתכם ב-164 מיליון שקל.
רמי לוי עצמו אומר כי הגידול ברווח הגולמי הוא תוצאה של שיפור תנאי סחר מול הספקים, לצד הפסקת מבצעי מכירה שאפיינו את הרבעון המקביל אשתקד בשיא המחאה החברתית.
כך או כך, העלייה ברווח הגולמי הביאה לשיפור ניכר ברווחיות התפעולית של רמי לוי. הרווח התפעולי נסק ב-43.9% והסתכם ב-44.1 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 30.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי הסתכם ברבעון ב-5.9%, שיעור מרשים במיוחד, וזאת לעומת 5% ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה רושם לוי קפיצה של 54.8% ברווח הנקי, שעומד על 34.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 22.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הדוחות של רמי לוי חושפים כי פעילות הסלולר שלו צולעת. לוי מדווח על כ-68 אלף מנויי סלולר, לעומת 67 אלף מנויים שעליהם דיווח באוגוסט האחרון - מספר המעיד על הצטרפות מועטה או לחילופין שיעורי נטישה גבוהים.
לוי גם מתחמק מפירוט הביצועים הכספיים של פעילות הסלולר ומציין כי התוצאות ל-9 החודשים הראשונים של השנה אינן מהותיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.