"יום שישי השחור", היום בו החנויות והרשתות בארה"ב יוצאות בהנחות לרגל חג ההודיה, מוציא מהאמריקנים את "חיית הקניות" שבהם. בשנה שעברה הגיעו המכירות בארה"ב ביום זה ל-52 מיליארד דולר, והשנה, בצל ה"צוק הפיסקלי" וסכנת המיתון שמרחפת מעל הכלכלה האמריקנית, עולם הקמעונאות דרוך לקראת נתוני המכירות.
מת'יו שיי, מנכ"ל התאחדות הקמעונאים של ארה"ב, אמר היום (ו') כי המכירות החלו בגדול. "אנו צופים גידול של 4.1% במכירות השנה - כלומר 585 מיליארד דולר", הוא אמר. וול מארט, הרשת הגדולה בארה"ב, מסרה כי מבחינתה מדובר ב"'יום שישי השחור' הטוב ביותר בהסטוריה".
על-פי סקר של רויטרס, 66% מהקונים מתכננים לקנות באותו סכום כמו בשנה שעברה, 21% מתכננים לקנות פחות, ו-11% מתכננים לקנות בסכום גבוה יותר.
ברשתות הקמעונאות ובתי הכלבו הגדולים כמו מייסיז, וול מארט וגם בחנויות של ענקיות מיחשוב כמו אפל נרשמים היום תורים ארוכים, וגם ברשתות האינטרנט כמו אמזון מדווח על קצב מכירות גבוה.
אילו הנחות ומבצעים תוכלו למצוא בארה"ב ובארץ?
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.