רשת השיווק ויקטורי דיווחה הבוקר (א') את תוצאותיה ברבעון השלישי של שנת 2012. מכירות הרשת הסתכמו בכ-182.3 מיליון שקל, לעומת כ-157 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 16.1% .
הגידול במכירות של ויקטורי נובע מפתיחת 6 סניפים נוספים החל מהרבעון השני של שנת 2011. ארבעה מהסניפים נפתחו במהלך שנת 2011, ושני סניפים נוספים נפתחו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2012 וכן מגידול במכירות חנויות זהות. הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון גדל ב-1.3%, בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-41.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-38 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-22.8%, לעומת 24.2% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח הגולמי שהסתכם בכ-9.4% נבע בעיקרו מגידול במכירות וכתוצאה מכך שיפור תנאי הסחר מול הספקים.
הרווח מפעולות רגילות לפני הוצאות (הכנסות) אחרות ברבעון הסתכם בכ-5.67 מיליון שקל המהווה כ-3.1% מהכנסות החברה, בהשוואה לכ-8.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, כ-5.5% מהכנסות החברה ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בשיעור הרווחיות התפעולית ברבעון השלישי של שנת 2012 נובע מעלייה בהוצאות מכירה, שיווק והנהלה וכלליות.
בשורה התחתונה דיווחה ויקטורי כי הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-5 מיליון שקל, לעומת כ-6.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.