כוחו של האינטרנט בעולם הצרכנות בעלייה: המכירות אונליין ב"יום שישי השחור" הגיעו למעל למיליארד דולר לראשונה השנה - כך לפי מידע של comScore.
על-פי הנתונים, המכירות באינטרנט קפצו ביום הקניות השנתי לרגל החגים בארה"ב ב-22%, מ-816 מיליון דולר בשנה שעברה.
היקף המכירות באינטרנט מהווה פחות מ-10% מהוצאות הצרכנים בארה"ב, אולם הוא גדל במהירות בשל המחירים הנמוכים יותר מרשתות הקמעונאות והרגלי הגלישה של הצרכנים. לעומת הגידול במסחר האינטרנטי, ההערכה היא כי סך היקף הקניות ב"יום שישי השחור" השנה ירד ב-1.8% ל-11.2 מיליארד דולר.
comScore צופה גידול של 17% בעונת החגים הנוכחית בארה"ב ל-43.4 מיליארד דולר, הרבה יותר מהצפי של התאחדות הקמעונאים האמריקנית לגידול של 4.1% בלבד. הוצאות הצרכנים מהוות כשני שליש מהתמ"ג האמריקני, ובתקופה זו של חוסר ודאות באשר לצמיחה בכלכלה הגדולה בעולם, מדובר בנתונים חשובים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.