התחרות בשוק האופנה לא משפיעה לפי שעה על חברת קסטרו , שחותמת רבעון שלישי עם שיפור בביצועים. הכנסות הרשת צמחו ברבעון ב-11.5% והסתכמו ב-170.37 מיליון שקל. מקור הגידול בהכנסות הוא בהתרחבות הרשת.
קסטרו רושמת יציבות בשיעור הרווח הגולמי, שעמד על 59.3% והסתכם ב-101 מיליון שקל, וזאת, בין היתר, בשל המשך ירידה של 19% במחירי הכותנה מתחילת השנה, בנוסף לירידה של 50% במחיר הכותנה בשנת 2011.
העלייה במכירות לצד היציבות בשיעור הרווח הגולמי מקפיצים את הרווח התפעולי של הרשת ב-54.9% ל-13.5 מיליון שקל. במקביל שיעור הרווח התפעולי עלה בתקופה זו מ-5.7% ל-7.9% ברבעון השלישי של 2012.
בזמן שברבעון השלישי ב-2011 הכבידה על קסטרו הוצאת מימון של 3.3 מיליון שקל, ברבעון השלישי השנה הוצאת המימון מסתכמת ב-131 אלף שקל.
קסטרו חותמת את הרבעון עם צמיחה של 317% ברווח הנקי, וזה מסתכם ברבעון ב-10.5 מיליון שקל.
קסטרו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.