תחרות בשוק האופנה? עלייה ברווח התפעולי של קסטרו ברבעון

ההכנסות של רשת האופנה קסטרו צמחו ברבעון ב-11.5% ל-170.37 מיליון שקל

התחרות בשוק האופנה לא משפיעה לפי שעה על חברת קסטרו , שחותמת רבעון שלישי עם שיפור בביצועים. הכנסות הרשת צמחו ברבעון ב-11.5% והסתכמו ב-170.37 מיליון שקל. מקור הגידול בהכנסות הוא בהתרחבות הרשת.

קסטרו רושמת יציבות בשיעור הרווח הגולמי, שעמד על 59.3% והסתכם ב-101 מיליון שקל, וזאת, בין היתר, בשל המשך ירידה של 19% במחירי הכותנה מתחילת השנה, בנוסף לירידה של 50% במחיר הכותנה בשנת 2011.

העלייה במכירות לצד היציבות בשיעור הרווח הגולמי מקפיצים את הרווח התפעולי של הרשת ב-54.9% ל-13.5 מיליון שקל. במקביל שיעור הרווח התפעולי עלה בתקופה זו מ-5.7% ל-7.9% ברבעון השלישי של 2012.

בזמן שברבעון השלישי ב-2011 הכבידה על קסטרו הוצאת מימון של 3.3 מיליון שקל, ברבעון השלישי השנה הוצאת המימון מסתכמת ב-131 אלף שקל.

קסטרו חותמת את הרבעון עם צמיחה של 317% ברווח הנקי, וזה מסתכם ברבעון ב-10.5 מיליון שקל.

קסטרו
 קסטרו