אפל ריסקה לגמרי את מיקרוסופט בקרב על הצרכנים ב"יום שישי השחור", יום המבצעים לכבוד ענות החגים בארה"ב שהתקיים בשבוע שעבר.
בית ההשקעות פייפר ג'פרי ניתח את הרכישות בחנות של אפל מול חנות של מיקרוסופט בקניון הענק "קניון אמריקה" במינסוטה, המצביע על מדגם מייצג של הצרכנים בארה"ב. מהנתונים עולה תמונה ברורה למדי, שעה שהקרב על הצרכנים בין שתי ענקיות הטכנולוגיה מתחמם, או לפחות עושה רושם כזה.
ראשית, ההפרש בין מספר המבקרים בחנויות היה גדול - בחנות של מיקרוסופט ביקרו 47% פחות קונים.
בחנות של אפל נקנו 17.2 מוצרים בשעה, לעומת 3.5 בלבד בחנות של מיקרוסופט, כאשר באחרונה כל הרכישות, מלבד שתיים, היו של משחקים ל-Xbox. בחנות של אפל נקנו בממוצע 11 מכשירי אייפד בשעה. והאכזבה הגדולה עבור מיקרוסופט: לא נקנה אפילו טאבלט Surface אחד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.