טירוף הקניות של האמריקנים ממשיך. לאחר שהמכירות און-ליין ב"יום שישי השחור" הגיעו למעל למיליארד דולר, קופצים הצרכנים על המציאות ב-Cyber Monday, המקבילה האינטרנטית של אותו יום שישי המוקדש להנחות לרגל החגים.
על-פי ComScore, המכירות היום (ב') צפויות לעבור את אלה של סוף השבוע האחרון, ובפעם השלישית ברציפות אמור היום להיות יום הקניות און-ליין הגדול ביותר בשנה.
הצרכנים האמריקנים צפויים להוציא כ-1.5 מיליארד דולר, 20% יותר מבשנה שעברה, שעה שרשתות השיווק הגדולות ברשת, דוגמת אמזון, מציעות הנחות של עשרות אחוזים על מגוון מוצרים, במיוחד מוצרי אלקטרוניקה.
comScore צופה גידול של 17% בקניות בעונת החגים הנוכחית בארה"ב ל-43.4 מיליארד דולר, הרבה יותר מהצפי של התאחדות הקמעונאים האמריקנית לגידול של 4.1% בלבד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.