פרוטרום מסכמת היום (ג') את הרבעון השלישי של 2012 עם עלייה של 24% במכירות ל-157.1 מיליון דולר לעומת 135.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011. מכירות פרוטרום בתחום הטעמים, הרווחי ביותר מבין פעילויות החברה, גדלו ברבעון החולף ב-26.4% ל-114.2 מיליון דולר.
ה-EBITDA ברבעון השלישי של שנת 2012 הגיע לשיא של 26.3 מיליון דולר, כ-16.7% מההכנסות, עלייה של 41.7% בהשוואה ל-EBITDA של 18.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, מדווחת החברה על הרווח הרבעוני הגבוה בתולדות החברה - 14.4 מיליון דולר או 9.2% מסך ההכנסות.
נשיא ומנכ"ל החברה אורי יהודאי ציין עם פרסום הדוחות כי "אנו מצליחים לממש רבעון אחר רבעון את אסטרטגיית הצמיחה המהירה והרווחית שלנו - חזון עסקי שהוביל ומוביל את פרוטרום לחיזוק מעמדה העסקי והתחרותי ולביסוס מיצובה כאחת החברות הגדולות בעולם בתחום הטעמים וחומרי הגלם הייחודיים. התוצאות הכספיות ברבעון השלישי של 2012 הינן תוצאות שיא לרבעון עם רווח נקי הגבוה בתולדות החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.