חברת הייצוג והמוזיקה NMC יונייטד תלווה דוקו-דרמה מוזיקלי חדש של ערוץ הילדים, בהפקת חברת אבוט-המאירי, במסגרתו יתנהל חיפוש אחר חברי הלהקה הבאה של ישראל. חברת NMC תפיק את האלבום הראשון של החבורה, שתורכב מצעירים בגילאי 18 ומעלה.
הסדרה, בפיתוח של אבוט-המאירי ("הישרדות", "דייט בחשיכה"), צפויה לעלות בחופשת הפסח.
במסגרת התוכנית יעברו המתמודדים שורה של אימונים ומשימות במגוון תחומים הכוללים שירה וריקוד, כשבסופם יבחרו חברי הלהקה עליה תפרוס NMC את חסותה. החברה תהיה אמונה על ניהול התהליך המוזיקלי וניהולה השוטף של הלהקה, שתגובש במהלך התוכנית ותהיה מורכבת מזמרים וזמרות צעירים, בתקווה שיהפכו "לדבר הבא".
בימים אלה החלו חיפושים אחר מועמדים ללהקה.
מנכ"לית NMC יונייטד, פנינה אדרי, מסרה כי "אנו בטוחים שניסיוננו האמנותי והשיווקי הרב ומומחיותנו ללוות אמנים מהשלבים הראשונים בקריירה שלהם ולהצעיד אותם קדימה, יתרמו להצלחת הפרויקט".
מנהלת ערוץ הילדים, הילי חורב-קסוטו, מסרה כי "הצטרפותה של NMC יונייטד לפרויקט הלהקה של הערוץ יבטיח את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר. אנו בטוחים שיחד נצליח ליצור פרויקט משובח ומרתק".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.