קבוצת נגב קרמיקה מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי. את הקמפיין הקרוב של הקבוצה, שיכלול את כל סוגי המדיה, ינהל משרד הפרסום פיגמנט.
משרד פיגמנט, שמתמחה בעיקר בפעילות פרסום באינטרנט, העלה עד עתה עבור הקבוצה פעילויות פרסומיות בתחום האינטראקטיב, וזאת הפעם הראשונה שהוא מעלה עבור נגב קמפיין אוף-ליין.
תקציב הפרסום של הקבוצה נוהל באדלר-חומסקי מאז שנת 2008. העברת התקציב לאדלר-חומסקי הייתה בהמשך לשינויים פרסונליים שחלו בקבוצה במסגרתם מונה אז אבי מוטולה למנכ"ל.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של נגב עמד ב-2012 על כ-5.5 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2011 עמד היקף הפרסום על כ-2.7 מיליון דולר, וב-2010 על כ-3.6 מיליון דולר במחירי מחירון.
מקבוצת נגב נמסר בתגובה כי "בשל פעילותה העסקית הממונפת, מחלקת קבוצת נגב את תקציבי הפרסום שלה בין כמה משרדי פרסום. את התקציב לקמפיין המתוכנן יוביל משרד פיגמנט, איתו עובדת החברה על פרויקטים נוספים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.