בעוד שטרם נקבעו הקבוצות שישחקו במשחק הסופרבול של 2013, הבאזז בתעשיית הפרסום האמריקנית הוא דווקא סביב אירוע רחוק יותר: הסופרבול של 2016, שיהיה ה-50 במספר.
המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה.
מנכ"ל קבוצת הפרסום אומניקום, טום מקגוברן, אמר כי "אין ספק, הליגה תתמקד בשיווק ומיתוג המשחק הזה". הליגה, אגב, טרם בחרה את העיר שתארח את המשחק המדובר.
הראשונים בתור לקבל טלפונים מאנשי הפרסום יהיו הספונסרים של ליגת ה-NFL. המכירה צפויה להתחיל לפחות שנה לפני האירוע, ומחירי הפרסום צפויים להגיע לשיא של כל הזמנים.
פרופסור לשיווק מאוניברסיטת וילאנובה, ריימונד טיילור, אמר כי "מפרסמים שיש להם מסורת ארוכה של פרסום באירוע יצטרכו לשנות את התמהיל הפרסומי שלהם. כדאי להם להתמקד באירוע של 2016 במטען הנוסטלגי שלהן ולהדגיש את השותפות שלהן באירוע לאורך השנים. הדוגמה הקלאסית היא קוקה-קולה, שתוכל להעלות מהעבר את הפרסומות הידועות ביותר שלה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.