תנובה מממשת: מכרה נכס בנתניה ב-32 מיליון שקל

הנכס הוא על שטח 24.5 דונם המיועדים לתעשייה ■ ההיקף הכספי של העסקה משקף תשואה שנתית של כ-6.7% ■ מעמידה נכס נוסף למכירה הממוקם במרכז העיר לא רחוק מהשוק

עוד מימוש לתנובה: בימים האחרונים נסגרה עסקה למכירת נדל"ן בנתניה ב-32 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס". הנכס נמכר בעסקת מזומן לקונים פרטיים.

הנכס ממוקם באזור התעשייה הישן, על שטח 24.5 דונם המיועדים לתעשייה. ההיקף הכספי של העסקה משקף תשואה שנתית של כ-6.7%. הנכס כולל זכויות בנייה לא מנוצלות.

במקביל לעסקה שבוצעה, תנובה מעמידה נכס נוסף למכירה הממוקם במרכז העיר לא רחוק מהשוק. נכון להיום יש בו סופרמרקט ושטחים המשמשים לסיטונאות לירקות ופירות על מגרש בשטח 4.5 דונם. על המגרש חלה תב"ע למגורים ומסחר בהיקף של 155% ושוויו מוערך בכ-18 מיליון שקל. נכון להיום מניב הנכס לתנובה שכר דירה שנתי בגובה של כ-700 אלף שקל.

בתנובה אישרו את הפרטים: "העמדת הנכסים למכירה הינה חלק מהאסטרטגיה להתמקד למכור את כל הנדל"ן שאינם משמשים למטרות תפעוליות".

את תהליך המכירה מרכזים שי אבא, יו"ר ועדת הנדל"ן של תנובה ומנהל השקעות בכיר באייפקס; עו"ד דיוויד אמיד, שותף מנהל במשרד ש. בירן ושות'; ודוד פרחי, מנהל חטיבת הנדל"ן של תנובה.

נכסים בולטים נוספים בבעלות תנובה כוללים את זכויות הבנייה לבניית מגדלי מגורים ומשרדים במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב, השוק הסיטונאי בצריפין, בתי קירור ומחסנים באזור התעשייה הר טוב בסמיכות למחלף שער הגיא, ושווקים סיטונאיים בחיפה ובבאר שבע.