לא כולם יוצאים מכלל: ראובן קפלן יעבור לשיווק ושירות

איזי כהן ממשיך בהרכבת הפאזל: דניאל כהן יקודם לראש חטיבת ביטוחי הבריאות והסיעוד של קבוצת כלל ביטוח ■ גם אורי גינוסר עוזב

נמשכים השינויים הרבים בקבוצת הביטוח והפיננסים כלל , כשהמנכ"ל הנכנס איזי כהן מבצע גם שינויים בקרב מנהלים מתוך החברה. ל"גלובס" נודע כי כהן ממנה את מנכ"ל כלל בריאות היוצא ראובן קפלן למשנה למנכ"ל כלל ביטוח האחראי על תחומי השיווק, האסטרטגיה ומוקדי שירות בחברה כמו גם מנהל הכלל הראשון. במקומו של קפלן כמנהל חטיבת הבריאות והסיעוד מונה דניאל כהן, שכיהן כסמנכ"ל בכלל בריאות. עוד נודע ל"גלובס" כי איזי כהן מקים בכלל חטיבת מטה שבראשה יעמוד משה ארנסט ששימש עד כה כיועץ המשפטי של החברה.

קפלן, שימשיך לכהן כאחד מחברי ההנהלה הבכירה בחברה גם תחת המנכ"ל החדש הוביל בשנים האחרונות את כלל בריאות שהוקמה כחברה נפרדת על גבי רישיון המבטח של חברת "אריה" בתחילת 2006. תחת קפלן כלל בריאות ריכזה כחברה עצמאית את כל פעילויות כלל ביטוח בתחומי ביטוחי הבריאות והסיעוד, והיא נחשבת לאחת משלוש השחקניות המרכזיות בתחומים אלה.

את קפלן, בנו של יו"ר החברה אביגדור קפלן - יחליף כמנהל חטיבת ביטוחי הבריאות והסיעוד דניאל כהן, שעד עתה כיהן כסמנכ"ל בכלל בריאות - אשר ממוזגת לחברה האם כלל ביטוח והופכת לחטיבה.

דניאל כהן הצטרף לכלל בריאות במחצית הראשונה של 2010 לאחר ששימש כמנהל תחום הגיל השלישי (גילאי 50 ומעלה) ושימור לקוחות באגף ביטוח החיים והבריאות בחברת הביטוח מנורה מבטחים. בעבר הוא כיהן בין היתר גם כסמנכ"ל בקבוצת הביטוח מגדל שם שימש בין היתר כמנהל תחום חיים חדשים, בו רוכזו פעילויות הגיל השלישי של הקבוצה. זאת , גם תחת מנכ"ל מגדל דאז - איזי כהן.

חלק מהתפקידים שקפלן מקבל לידיו, בהם הפרסום והשיווק, מגיעים אליו מידיו של אורי גינוסר, סמנכ"ל קשרי חוץ שיווק ופרסום, שעוזב גם הוא את החברה. גינוסר הצטרף לכלל ביטוח בתקופתו של שי טלמון וריכז בין היתר את הדברור בקבוצה.