כשנה אחרי ששודרג לתפקיד משנה בכיר למנכ"ל שופרסל, אלי גידור, המשמש גם כסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת, מסיים את תפקידו. גידור הוא אחד המנהלים הוותיקים ברשת, ודבר סיום תפקידו התקבל בהפתעה.
גידור החל את עבודתו בשופרסל בינואר 2004 בתפקיד מנהל אגף המזון. שנה לאחר מכן הוא מונה לתפקיד סמנכ"ל הסחר, ושנתיים לאחר מכן קיבל לאחריותו גם את תחום השיווק ברשת. קודם לעבודתו בשופרסל הוא מילא שורת תפקידי ניהול, ובין היתר שימש כמנכ"ל אייס וכסמנכ"ל ישראכרט.
במשך תקופת עבודתו בשופרסל גידור תרם רבות לפיתוח וחיזוק הסחר והשיווק, הפגין מקצועיות, אחראיות ומסירות. במהלך השנים התמודד גידור בשוק תחרותי והכין את התשתית לשינויים האסטרטגים, המסחריים והשיווקיים, תרם לשיפור תנאי הסחר של החברה, הוביל הטמעת מערכות להשבחת מתודת העבודה השוטפת של הסחר, את המשך ביסוס מועדון הלקוחות ואת גידול נתח המותג הפרטי ונתח הפעילות של כרטיס אשראי שופרסל. כמו כן הוא היה שותף למהלכים אסטרטגיים לאורך השנים.
גידור מסר היום (ה'): "היו לי 9 שנים מאתגרות בשופרסל. היה לי הכבוד לשרת 3 מנכ"לים. הגיע הזמן לפסק-זמן קצר על מנת לחדש את המצברים".
בשלב זה מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, ימלא את תפקידו של גידור עד למינוי מחליף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.