דירה ב-"BLUE" מוצעת למכירה במסגרת הסדר נושים

הפרויקט מוקם במסגרת קבוצת רכישה שארגנה קבוצת קנדה ישראל ■ מדובר בדירה הממוקמת בגלילות, והיא מתוכננת לכלול 4 חדרים וממ"ד בשטח של 154 מ"ר, כולל מרפסות

דירה בפרויקט היוקרה "BLUE" שמוקם במסגרת קבוצת רכישה שארגנה קבוצת קנדה ישראל, מוצעת למכירה. זאת במסגרת הסדר נושים של החייב רו"ח יאיר שלהב, בעבר שותף בכיר בפירמת סומך-חייקין.

בשנה האחרונה נקלעו מספר חברות שבבעלות שלהב לקשיים, ובספטמבר אישר ביהמ"ש המחוזי בחיפה הקפאת הליכים נגדן וקבע כי יש לגבש עבורן הסדר נושים. במסגרת ההסדר, עו"ד ארז חבר ממשרד עמית פולק מטלון, מונה לנאמן זמני והוא אמון על מכירת הדירה.

מדובר בדירה הממוקמת בגלילות, והיא מתוכננת לכלול 4 חדרים וממ"ד בשטח של 154 מ"ר, כולל מרפסות. הרוכש יידרש לחתום על הסכם השיתוף כחבר קבוצת רכישה, וכן על הסכם המימון עם בנק איגוד שמלווה את הפרויקט.

"חברי קבוצה שמבקשים למכור דירה דומה זוכים לקבל סכומים גבוהים. לכן, רכישת הדירה נחשבת למציאה", אמר עו"ד חבר ל"גלובס". לפי הערכות, הדירה צפויה להימכר בסכום הנע סביב 3.8-4 מיליון שקל. עוד נודע, כי נכס נוסף בבעלות שלהב בקיסריה צפוי לעמוד גם הוא למכירה בקרוב, זאת באמצעות עו"ד גיל הירשמן הנאמן על חלק מהחברות של שלהב.