חברת דלתא גליל מתרחבת: החברה הודיעה היום (ב') על רכישת המותג האמריקאי LittleMissMatched(tm). מדובר במותג הפונה לגילאי 6-17, שהחל את דרכו בשנת 2003 כמותג גרביים ונמתח לקטגוריות נוספות לילדים, לרבות מצעים, נעלי-בית, אקססורייז, תחתונים, חזיות, תיקים ופיג'מות.
המותג מאופיין בצבעוניות וטרנדיות, ומוצריו נמכרים באמצעות רשת חנויות המונה 13 חנויות בלבד בארה"ב, עם חנות מרכזית בשדרה החמישית בניו-יורק, וכן באמצעות האינטרנט. בנוסף יש לחברה חנות בודדת בטוקיו וחנות בודדת בצ'ילה.
לפי הערכות, מחזור המכירות השנתי של המותג עומד על כ-20 מיליון דולר.
העסקה התבצעה על-ידי דלתא ארה"ב, שניצלה הזדמנות כיוון שהמותג הזדקק לכניסת משקיע בטווח קרוב.
הרכישה הנוכחית היא הרכישה השלישית שביצעה דלתא גליל מתחילת השנה. ביולי 2012 רכשה החברה את חברת ההלבשה התחתונה הגרמנית Schiesser AG תמורת 85 מיליון דולר. קודם לכן, ביוני 2012, היא רכשה את הנכסים והמותג Karen Neuburger KN תמורת 4 מיליון דולר.
דלתא גליל החלה לאחרונה לייצר גרביים עבור המותג בהיקף מצומצם, ועם השלמת הרכישה, יעבור כל ייצור הגרביים לדלתא תעשיות.
לדברי אייזיק דבח, בעל השליטה בחברת דלתא , "המותג LittleMissMatched(tm) יאפשר לחברה דריסת רגל משמעותית הרבה יותר בשוק הילדים. כמו כן, בכוונתו להפוך את המותג למותג לייף סטייל עם דגש על תינוקות וילדים וכן להרחיבו קטגוריות נוספות ובכלל זה להלבשה עליונה, לרבות מעילים, חצאיות, מכנסיים וכדומה. כמו כן, תיבחן מתיחת המותג לקטגוריית בגדי-הים".
דבח אומר כי בשלב זה אין לו תכניות מיידיות להתרחבות בינלאומיות של המותג, ואולם לא מן הנמנע כי החברה תבקש להכניס את המותג גם לפעילות בישראל, באמצעות פתיחת רשת דוכנים או חנויות קטנות בגודל של כ-25 מ"ר, או באמצעות רשת חנויות דלתא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.