חברת האחסון הארגוני ScaleIO השלימה גיוס 12 מ' דולר

ScaleIO מצטרפת לרשימה ארוכה של חברות שמנסות להפוך את האחסון הכבד בארגונים לסביבה פשוטה, גמישה וזולה יותר על-ידי שימוש מסיבי בתוכנה חכמה ובאחסון שמבוסס על שבבי זיכרון

חברת ScaleIO, שהוקמה ב-2010, הודיעה לאחרונה על השלמת סבב גיוס ראשון של 12 מיליון דולר.

את הגיוס הובילו הקרנות גריילוק ישראל, NVP ומספר משקיעים פרטיים, ביניהם אמנון בר לב, נשיא צ'ק פוינט. ScaleIO שייכת לדור חדש של חברות, שקמו בעקבות רעידת האדמה שעוברת על שוק אחסון הנתונים.

במציאות החדשה שנוצרה, מוכנות ענקיות המחשוב להבטיח מימון מכובד לחברות שיציעו להן רעיון מוצלח.

ScaleIO מצטרפת לרשימה ארוכה של חברות שמנסות להפוך את האחסון הכבד בארגונים לסביבה פשוטה, גמישה וזולה יותר על-ידי שימוש מסיבי בתוכנה חכמה ובאחסון שמבוסס על שבבי זיכרון (SSD).

המייסדים - בועז פלגי (שמכהן כמנכ"ל), ארז וובמן, ערן בורוביץ' וארז אונגר - הגיעו לחברה לאחר קריירה ארוכה בתחום האחסון הארגוני, בדגש על חברת Topio שנמכרה לנט-אפ בשנת 2006. בחברה מועסקים כיום כ-20 עובדים והמטה שלה ממוקם בפאלו אלטו עם מרכז בישראל.

המוצר של החברה מתמודד עם העלויות והדרישות הגבוהות של מערכות אחסון מסוג SAN, שמתפקדות כרשת נפרדת לאחסון עם ביצועים גבוהים בארגונים - ומנסה על-פי הצהרת החברה להוזיל את המחירים של מערכות אחסון כאלו בכ-80% על-ידי ניהול וירטואלי של מערכות האחסון בארגון כך שיספקו את הביצועים הגבוהים הנדרשים.

אנשי החברה, כך על-פי הודעת החברה, מכירים אחד את השני כבר 15 שנה, והם מריצים כיום מספר רב של פיילוטים, במקביל לחתימה על חוזים עם חמישה לקוחות.

ScaleIO

מייסדים: בועז פלגי (המנכ"ל), ארז וובמן, ערן בורוביץ' וארז אונגר

גיוסי הון: 12 מיליון דולר

משקיעים: גריילוק, NVP, משקיעים פרטיים

מספר עובדים: 20