מניית היום: מזנקת ב-62% עקב אפשרות לרכישת החברה

החברה המתעניינת מביעה עניין לבדוק אפשרות לרכישת פלואוסנס על בסיס ללא מזומן וללא חובות בתמורה שבטווח שבין 7 ל-10 מליון דולר

מניית חברת פלואוסנס מדיקל מזנקת במהלך המסחר בבורסה לאחר שהחברה דיווחה היום כי חתמה על מכתב התעניינות בלתי מחייב מחברה בינלאומית מובילה בתחום הרפואי בו החברה המתעניינת מביעה עניין לבדוק אפשרות לרכישת החברה על בסיס ללא מזומן וללא חובות בתמורה שבטווח שבין 7 ל-10 מליון דולר.

עוד מציינים בפלואוסנס כי החברה המתעניינת מבקשת לערוך בדיקת נאותות בתקופה של לפחות 45 יום שהחלה ב-30 באוקטובר, שבמהלכה החברה תתן גישה למסמכים ובעלי תפקידים לצורך כך.

במסמך נאמר כי הוא אינו מחייב, וכי אין כל חובה על מי מהצדדים לבצע כל עסקה שהיא, וכי לא התקבלו כל אישורים לביצוע העסקה מצד החברה המתעניינת או מצד החברה.

שווי השוק של פלואוסנס עומד היום על כ-12 מיליון שקל בלבד, כלומר כ-3.2 מיליון דולר. החברה עוסקת בפיתוח וייצור מיכשור רפואי למחלקות טיפול נמרץ וחדרי ניתוח.

בפלואוסנס מציינים כי כי מדובר במסמך ראשוני מאד ובלתי מחייב כל צד. אין במסמך תניית בלעדיות ולפיכך בשלב המקדמי הנוכחי, אין מניעה חוזית מצד החברה לבדוק הזדמנויות אחרות. טרם נדונו עקרונות העסקה.