מירב מאיר, סמנכ"לית המכירות של נענע10 ב-5 השנים האחרונות, פורשת מתפקידה. מאיר הודיעה לראשונה על רצונה לסיים את התפקיד לפני כ-6 חודשים, ולבקשת מנכ"ל נענע10 התבקשה לדחות את מועד עזיבתה.
במסגרת תפקידה הייתה מאיר אחראית על כל חטיבת המכירות של נענע10, מחלקת התוכן השיווקי, מחלקת המדיה מחלקת המכירות וכן על שיתופי-הפעולה ועל הפרויקטים הגדולים והמשמעותיים בנענע10.
"לאחר 5 שנים בהן הייתי אחראית לניהול חטיבת המכירות בנענע10 והקמת גוף המדיה MASA, בהן הרחבנו והעמקנו את פעילות התוכן השיווקי ושיתופי-הפעולה של האתר עם הגופים המובילים במשק, הטמענו מערכות מדיה חכמות, בין היתר לקידום פעילות הפרפורמנס ופעילות הסלולר פעלנו במרץ כחלק מוועדת המדרוג באינטרנט, וניסינו להוביל שינוי עמוק בשוק הדיגיטל בישראל - אני מרגישה בשלה לעבור לאתגר הבא", מסרה מאיר.
מאיר הוסיפה כי "בימים אלה אני בוחנת מספר הצעות. אני מאחלת לנענע10 להמשיך לצמוח ולגדול בהובלת ההנהלה החדשה, ומאמינה שיצירת חיבור אמיץ ואמיתי לערוץ 10 יתרום לכך".
קודם לתפקידה בנענע10 שימשה מאיר כמנהלת התוכן השיווקי ברדיו שפ"א והייתה אחראית על הקמת המחלקה, על פיתוח מוצרים חדשים ועל המכירות.
מנענע10 נמסר בתגובה: "אנו מודים למירב על השנים שהובילה את מחלקת המסחר של נענע10 ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.