מבצע "עמוד ענן", לצד הבחירות בארה"ב בחודש נובמבר, היו אמורים להזניק משמעותית את הטראפיק לאתרי החדשות, אך נראה כי הם בעיקר הצליחו לשמור את הראש מעל המים. מבין 20 האתרים הישראלים המובילים לפי כמות גולשים חודשית, רק חמישה רשמו עלייה במספר הגולשים בפועל במהלך נובמבר - כך עולה מנתוני ועדת המדרוג לגלישה באינטרנט באמצעות חברת גמיוז.
אתר וואלה, שהשקיע באולפן וידיאו שהעביר שידורים וסיכומים בהגשת ינון מגל מסיקור ניצחונו של ברק אובמה לנשיאות ארה"ב וממבצע "עמוד ענן", רשם עלייה מזערית של 1% בכמות החודשית ועלייה של 8.6% בממוצע הגולשים היומי.
אתר ynet הצליח לצמצם את הפער מוואלה ורשם עלייה של 9.4% בחודשי ו-19% ביומי. בנוסף, ynet הצליח לרשום עלייה של 22.8% בזמן השהייה באתר.
גם אתר מאקו, שנשען על חדשות ערוץ 2, היה בין אלה שטיפסו עם עלייה של 5.5% בחודשי ו-12% ביומי. בנוסף, אתר "הארץ" רשם עלייה של 8.8% בחודשי ו-19% ביומי.
אתר "גלובס" רשם גם הוא עלייה במהלך בנובמבר - והיה היחיד שעשה זאת מבין אתרי הכלכלה. "גלובס" רשם עלייה של 2.7% בחודשי ו-6.8% ביומי.
מבין מי האתרים המובילים שרשמו את הירידה הגדולה ביותר אפשר להצביע על אתר "עכבר העיר", שצנח ב-22.3% בחודשי ו-15.7% ביומי.
בנוסף, אתר יד2 סיכם את נובמבר עם ירידה של 13.1% בחודשי ו-8.7% ביומי. ירידה בשיעורים דומים נרשמה גם באתר זאפ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.