הכנסות אתר hulu ב-2012 צפויות להגיע ל-695 מיליון דולר - כך כתב מנכ"ל האתר, ג'ייסון קילר, בפוסט בבלוג הרשמי של החברה, שמסכם את השנה הנוכחית.
לדבריו, רף ההכנסות מייצג צמיחה של 65% לעומת הכנסות של 420 מיליון דולר ב-2011 שרשם שירות הסטרימינג של תוכניות טלוויזיה בארה"ב. יתרה מזאת, מדובר בקצב גידול הגבוה יותר מזה שנרשם בין 2011 ל-2010.
שירות hulu הושק ב-2007, והיו שותפות בו רשתות טלוויזיה מובילות - פוקס מבית ניו קורפ, NBC מבית קומקאסט ודיסני, לצד קרן ההשקעות Providence Equity. בחודש שעבר החליטה הקרן למכור את אחזקותיה באתר בהיקף 10% לשותפים הנוכחיים תמורת 200 מיליון דולר. העסקה שיקפה לחברה שווי של 2 מיליארד דולר.
השירות הושק בתחילת הדרך בחינם, כשב-2010 השיקה החברה שירות פרימיום בשם hulu plus, שתמורת תשלום מאפשר צפייה בתוכן מגוון יותר של סדרות. קילר עדכן בבלוג החברה כי האתר יותר מהכפיל את מספר המנויים המשלמים, והמספר הגיע ל-3 מיליון מנויים.
הגידול במספר המנויים נובע, בין היתר, מהעובדה שהשירות הפך השנה לזמין במגוון רחב של מכשירים, בהם קונסולת ה-Wii של נינטנדו, אפל TV, טאבלטים של ווינדוס 8 ואנדרואיד. קילר מציין כי השירות זמין כיום ביותר מ-320 מיליון מכשירים.
שירות hulu מציע היום למעלה מ-2,300 סדרות טלוויזיה, 60 אלף פרקים ו-50 אלף שעות וידיאו. לדברי קילר, החברה השקיעה השנה 500 מיליון דולר בתוכן. עוד עולה כי מספר המפרסמים בשירות עלה ב-28% לכ-1,000 מפרסמים.
על-פי נתוני נילסן, אתר hulu - למעט hulu פלוס - הציג ירידה של 36% במספר הגולשים הייחודיים מדצמבר 2011 ועד לאוגוסט השנה, אז עמד מספרם על 12 מיליון גולשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.