ההוצאה על פרסום במובייל (סלולר וטאבלטים) בארה"ב צפויות להסתכם השנה ב-4 מיליארד דולר - זינוק של 180% לעומת 2011 - כך עולה מניתוח של חברת המחקר eMarketer, שתיקנה את התחזית הקודמת שלה מספטמבר, לפיה השוק יסתכם השנה ב-2.6 מיליארד דולר.
החברה חוזה כי ההכנסות מהתחום צפויות להגיע ל-7.19 מיליארד דולר בשנה הבאה ועד ל-20.9 מיליארד דולר ב-2016.
על-פי החברה, בשנה הבאה גוגל צפויה לרשום לבדה הכנסות של כ-4 מיליארד דולר - עלייה של 84% לעומת 2012 - ולהגיע ל-6.33 מיליארד דולר עד 2014.
הרשת החברתית פייסבוק אמורה לסיים את השנה הנוכחית עם כ-340 מיליון דולר, ובשנה הבאה לרשום זינוק של 150% בהכנסות מפרסום במובייל ל-851.4 מיליון דולר.
מבחינת פייסבוק, מדובר בהתחלה של סגירת פערים בענף, לאור העובדה שבתחילת השנה הנוכחית היא כלל לא פעלה בשוק הפרסום במובייל. מה שהוביל את החברה אל השוק הזה היה בעיקר לחץ של האנליסטים והמשקיעים לקראת הנפקת החברה במחצית השנה. זאת, כיוון שרבים ממשתמשי הרשת החברתית נוהגים להשתמש בה יותר בסלולר ובטאבלט ופחות מהמחשב האישי.
תעבורת המשתמשים מהמחשב לסלולר פגעה בהכנסות מפרסום של החברה, ולכן היא נדרשה להיכנס לתחום בכובד-ראש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.