משרד הפרסום LEAD ממשיך לבצע צעדים אסטרטגיים שנועדו להרחיב את תמהיל השירותים שהוא מספק: המשרד רכש את חברת Mobi, העוסקת בפרסום בסלולר וברשתות חברתיות, בתמורה ל-4 מיליון שקל.
על-פי התכנון, בשלב ראשון Mobi תשולב כיחידה נפרדת בתוך LEAD, אך בהמשך ייתכן כי תוטמע במשרד לחלוטין.
Mobi הוקמה ב-2007 על-ידי חברת יוניסל. היא עוסקת בפרסום אינטראקטיבי במדיה הסלולרית, ביצירת ובניהול תוכן סלולרי עבור מותגים ובבניית מועדוני לקוחות סלולריים. עם לקוחותיה הבולטים נמנים אגד ופנגו.
"פוטנציאל צמיחה גבוה"
אחת הפעילויות הבולטות של Mobi בשנה האחרונה הייתה מהלך Facebus של אגד, שנועד לקדם את המודעות לכך שלאגד יש 1,000 אוטובוסים עם אינטרנט אלחוטי.
במסגרת המהלך התבקשו החברים של אגד בפייסבוק לצלם את עצמם באוטובוסים ולהעלות את התמונות לעמוד הפייסבוק. התמונות הודפסו והועלו על גבי אוטובוסים.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל משרד הפרסום LEAD: "הפרסום הסלולרי (מובייל אינטראקטיב) הוא אחד מענפי הפרסום בעלי פוטנציאל הצמיחה מהגבוהים בעולם, והוא מהווה היום נדבך חשוב במרחב הדיגיטלי. רכישת Mobi היא צעד נוסף בדרך המקצועית שלנו".
בדירוג יפעת האחרון דורג LEAD במקום ה-16 וגלגל 28.1 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.