הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, חוזרת להוביל את מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. גם לפני שבועיים הובילה הפרסומת את המדדים.
שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 22.3%, עם עוצמת אהדה הנמוכה ב-10% מהממוצע. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.3%.
הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.38 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).
סך ההשקעה זה מעט נמוך בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, של חברת פלאפון, שעמד על כ-1.5 מיליון דולר.
ירידה בהשקעה ובמספר הפרסומות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 455 (לעומת 472 פרסומות בשבוע שעבר); כאשר במקביל גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד מעט, ועומד על 41.9 מיליון דולר (בהשוואה ל-45.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).
עוד עולה מנתוני יפעת כי הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, דורגה במדד הפרסומות הזכורות ואהובות, למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.
אהובות זכורות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.