משרד הפרסום y&r ישראל זכה בתקציב הפרסום של המכללה האקדמית תל-אביב-יפו. מדובר באחד התקציבים הגדולים מבין תקציבי המכללות, והיקפו עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים.
תקציב המכללה האקדמית תל-אביב-יפו טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, וההתקשרות בין הצדדים הגיעה לקיצה באוגוסט.
מאז פורסם דוח מבקר המדינה, שקבע כי מכונים אקדמיים ואוניברסיטאות הם מוסדות ציבור המחויבים במכרז, מקפידים מוסדות אלה לצאת אחת לכמה שנים למכרז, וכך הוחלט גם במכללה לבצע הליך כזה.
למרות שלא מדובר בתקציב פרסום גדול, המכללה, באמצעות משרדי הפרסום השונים שלה, הצליחה בעבר לייצר כמה קמפיינים בולטים. כך למשל, קמפיין הטלוויזיה בכיכובו של יעקב פרי, ששימש אז כיו"ר איגוד חבר הנאמנים של האקדמיה.
המכללה האקדמית תל-אביב-יפו פועלת משנת 1994 ומכשירה לתואר ראשון ושני במגוון מקצועות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.