אתמול התבשרנו כי הקליפ לשיר "גנגם סטייל" (או "גנגנם סטייל") של הזמר הדרום-קוריאני סיי (PSY) הצליח להגיע למספר החסר תקדים של מיליארד צפיות ביו-טיוב, וזאת תוך 6 חודשים בלבד. לרגל "המאורע ההיסטורי" הזה, מעניין יהיה לבדוק את המספרים מאחורי הקליפ הפופולרי ביותר ביו-טיוב.
הקליפ, שעלה לאתר יו-טיוב ב-15 ביולי השנה וכאמור הפך ללהיט עולמי, נצפה לא פחות ממיליון פעמים ב-75 מדינות ברחבי העולם. כיאה ללהיט אינטרנטי, אלפי פרודיות נעשו לשיר של סיי, שלחלק מהן יש מיליוני צפיות. על-פי נתוני יו-טיוב, הפרודיות על "גנגם סטייל" זוכות ל-20 מיליון צפיות מדי יום.
מהפן העסקי ל"גנגם סטייל" היו תוצאות לא רעות בכלל, כשעל-פי הדיווחים הקליפ הביא לעסקאות פרסום וקידום בהיקף של 8.1 מיליון דולר. ההורדות של השיר הגיעו לכ-2.9 מיליון הורדות, כשבחנות האיי-טיונס של אפל השיר נקנה ביותר מ-600 אלף עותקים רק בחודש האחרון - מה שהפך את סיי לזמר הקוריאני הראשון שכובש את ראשות מצעד הלהיטים של חנות האיי-טיונס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.