זכיינית ערוץ 2 רשת סירבה להעלות קמפיין של בנק הפועלים שנעשה בשיתוף עם אתר מאקו של הזכיינית המתחרה קשת. ככל הנראה, הסיבה לסירוב היא חוסר רצון של רשת להעניק חשיפה לאתר הזכיינית המתחרה.
ל"גלובס" נודע כי הקמפיין, שנעשה לקראת "יום העסקים הקטנים", ואשר עלה בימים האחרונים בכל אמצעי המדיה, היה אמור להעלות ברשת בהיקף של 2 מיליון שקל.
יש לציין כי בערוץ 10, אשר גם מתחרה מול קשת, הועלה הקמפיין באותו היקף ללא הסתייגויות.
בקמפיין עצמו מספר הפרזנטור של הבנק ארז טל על הקמפיין, ובסיום הסרטון עולה שקופית של אתר מאקו אשר מזמינה עסקים קטנים להירשם לאירוע. גם בעמוד הייעודי באתר מאקו בולט שיתוף-הפעולה בין הצדדים, ובראש העמוד מתנוסס הלוגו של האירוע יחד עם חסות של בנק הפועלים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשבועות האחרונים השקיע בנק הפועלים בקמפיין כמיליון דולר במחירי מחירון, והצפי הוא כי לקראת האירוע עצמו, 3-4 בינואר, יורחב הפרסום בנושא.
המהלך הוא חלק מאסטרטגיה של בנק הפועלים, הפועל בחודשים האחרונים בנושא העסקים הקטנים. המהלך הנוכחי כולל עידוד קנייה בעסקים קטנים.
בבנק הפועלים וברשת סירבו להגיב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.