השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס תככב בקמפיין הלבשה תחתונה של "בוניטה דה מאס" ותשמש כפרזנטורית שלה לעונת אביב-קיץ 2013.
בעבר שימשו כוכבות בינלאומיות כגון בר רפאלי ופמלה אנדרסון כפרזנטוריות של "בוניטה דה מאס". אטיאס תקבל 600 אלף שקל תמורת הקמפיין.
ממשרד הפרסום בנדה, המייצג את הרשת, נמסר כי "החבירה המחודשת למורן אטיאס מהווה עבורנו סגירת מעגל. אנו שמחים על החיבור לכוכבת איכותית ובינלאומית בסדר הגודל של מורן, ובטוחים כי נקצור את פירות החיבור איתה בדיוק כמו בתחילת הדרך של המותג".
המותג "בוניטה דה מאס" משווק בישראל משנת 1999 על-ידי חברת ינית לנג'רי שבבעלות איש העסקים צ'רלי זיתוני. מוצרי "בוניטה דה מאס" משווקים לכ-600 חנויות ברחבי ישראל ולחנויות מובחרות בהולנד, בלגיה, גרמניה ורוסיה.
פמלה אנדרסון, הפרזנטורית הקודמת של "בוניטה דה מאס"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.