חברת האוטובוסים דן מחפשת משרד פרסום שיבצע קמפיין לפיילוט שהחברה עורכת במשותף עם משרד התחבורה. במקביל למכרז שפרסמה החברה נעשו גם פניות ישירות למספר משרדי פרסום ביניהם גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי ו-y&r ישראל. גם משרד הפרסום ירקוני, המטפל בתקציב השוטף של החברה, הוזמן לקחת חלק במכרז.
חברת דן היא לא מפרסמת גדולה ונדיר שהיא עושה פעילויות רחבות היקף מבחינת השקעה כספית. אחד המהלכים הבולטים שנעשו בשנים האחרונות היה גיוסו של "מר טלוויזיה" חיים יבין להשקת הכרטיס הנטען רב-קו. היה זה למעשה הקמפיין הראשון בו לקח יבין חלק לאחר פרישתו מהגשת מהדורת החדשות של ערוץ 1.
הקמפיין בעטיו מבקשים עתה בדן לבחון משרדים הוא כאמור לפיילוט בשיתוף משרד התחבורה של עלייה מהדלת האחורית של האוטובוס. במסגרת הפיילוט יתאפשר למי שיש בידו רב-קו לעלות לאוטובוס בדלת האחורית במטרה לזרז את עליית הנוסעים ולקצר את זמן הנסיעה בקו. היקף הקמפיין צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.