על אף השיפור המשמעותי בזמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים של הוט, הכריזה היום (ג') החברה על צעד נוסף שמייתר את הצורך במערך שירות הלקוחות האנושי והטלפוני.
באמצעות ערוץ 400 שהושק היום מחדש תחת השם my HOT, יכולים הלקוחות לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי מסך הטלוויזיה: צפייה ב-3 חשבוניות אחרונות, הזמנה והסרה של ערוצים באמצעות השלט, ביטול ביקור טכנאי עדכונים שותפים וסרטוני הדרכה לתפעול ועוד.
השירות ניתן בחינם וזמין גם ברוסית ובאנגלית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.