הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, מובילה את מדד הפרסומות האהובות ביותר, זה השבוע השני ברציפות. שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.6%. הפרסומות זוכה לדירוגים גבוהים הן במדד האהובות והן במדד הזכורות במשך 4 שבועות ברציפות.
איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין את הבולטות של תשדיר השירות עבור אגודת אדי, בכיכובו של דני קושמרו, שהגיע למקום השלישי ברמת האהדה, שכן למרות שלא מדובר בפרסומת קריאטיבית עם בולטות רבה, קמפיין זה מצליח להשיג רמת אהדה גבוהה, בדומה להרבה קמפיינים חברתיים אחרים האהובים מאוד על הציבור הישראלי.
קמפיין הפרסומות של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בכיכובו של גידי גוב המנסה לצאת ממצבים לא נעימים ומביכים על-ידי שינוי מיידי של נושאי השיחה, מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות, זאת לאחר שהובילה את מדד זה לפני שבועיים. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.3%.
קמפיין הבינלאומי הכי מושקע
הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.67 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). סך ההשקעה זה גבוה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של סלקום, בה הושקעו אז כ-1.38 מיליון דולר.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 450 (לעומת 455 פרסומות בשבוע שעבר).
עם זאת, סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על כ-38.8 מיליון דולר (זאת בהשוואה ל-41.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.