רשת נגב החלה במהלך הרחבה של סל "המוצרים הטבעיים" (פרקט, אבן ושיש), והיא מקימה בכל סניפיה ברחבי הארץ "מחלקה טבעית" שבה ישווקו המוצרים.
המהלך הזה נועד לחזק את תדמיתה של נגב כמומחית גם למוצרים טבעיים. לצורך כך אף נקבע סלוגן חדש - "NEGEV NATURE".
הקמת המחלקות החדשות מלווה בקמפיין פרסומי שעלה לאוויר לאחרונה, שבו השקיעה החברה כ-6 מיליון שקל, תחת הסיסמה: "הטבע נכנס אל הבית".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.