חני לוטן-תוריאל, מנהלת מחלקת המותג LIFE בסופר-פארם, נבחרה לאשת השיווק של דצמבר 2012.
לוטן-תוריאל נבחרה על-ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בזכות צמיחה של 25% בשנת 2012 במכירות המותג הפרטי LIFE בסופר-פארם והגעה למכירות של 400 מיליון שקל.
בין היתר בוצעו השנה במותג פעילויות שיווקיות רבות, השקות חדשות וכניסה לתחומים נוספים כמו הומיאופתיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.