"אני לא מבין למה משקיעים לא מציעים עבור יפנאוטו כפול מההצעה הנוכחית". כך אמר היום גיל אגמון, מנכ"ל דלק רכב יבואנית מאזדה במסיבת עיתונאים לרגל השקת המאזדה 6 החדשה. "שוק הרכב הוא תנודתי מאד. בשנה אחת טובה, עם מטבע נוח, המשקיעים בחברה יכולים להחזיר את השקעתם". עם זאת אגמון הוסיף כי לשם כך צריך לרכוש את החברה יבואן קיים, שכבר יש ברשותו תשתיות, שיכולות להוריד את העלויות. אגמון הוסיף כי "הוא עצמו היה רוכש את החברה אך מאזדה לא הייתה מאפשרת זאת".
היום השיקה החברה את הדור החדש של מכונית המנהלים מאזדה 6. זוהי מכונית חדשה לגמרי שניצבת על פלטפורמה עם בסיס גלגלים שהוגדל ל-2.83 מ' והיא מצוידת בטכנולוגיות רבות בתחום הבטיחות והחיסכון. היא תשווק בישראל עם שני מנועי בנזין - 2 ליטר בהספק 155 כ"ס ו-2.5 ליטר בהספק 188 כ"ס - שניהם מנועים חדשים עם תיבה אוטומטית מתקדמת בת 6 מהירויות.
החברה מציגה נתוני חיסכון יוצאי דופן עם צריכת דלק ממוצעת מוצהרת של 16.9 ק"מ לליטר בדגם ה-2 ליטר ו-15.6 ק"מ לליטר בדגם ה-2.5 ליטר. המחירים מתחילים ב-165 אלף שקל עבור דגם ה-2 ליטר וב-175 אלף שקל עבור ה-2.5 ליטר. כל הדגמים מצוידים במערכת מולטימדיה עם מסך מגע, חישוקים קלים ועוד. בנוסף ישווקו גרסאות פרימיום עם חישוקים גדולים יותר, גג חשמלי ועוד. המכונית תשווק בתצורת סדאן ובתצורת סטיישן, ללא הבדל במחיר שתי התצורות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.