תחנת הרדיו האזורית "רדיו תל-אביב" משנה את תפיסת השידורים ותחל לשלב מדי 20 דקות עדכוני חדשות, ספורט, כלכלה ומסרים שיווקיים.
בתחנה מכנים זאת "סטטוס 102", והמטרה היא להעניק אופי לתחנה ולהדק את הקשר עם המאזינים, שיקבלו עדכונים תכופים על "מה שהם צריכים לדעת", כביכול. זאת, בדומה לענייני איכות הסביבה של רדיו אקו 99 ולעדכוני התנועה בגלגל"צ.
"במשך שנים חושבים על רדיו במונחי שעה, למרות שלא כך הם דפוסי ההאזנה", אומר מנכ"ל "רדיו תל-אביב" אבי משולם, בהתבסס על עבודת מחקר שנעשתה בתחנה בחודשים אחרונים, שממנה עולה כי זמן ההאזנה הרציף הממוצע עומד על כ-25 דקות.
לדבריו, "רוב האנשים נוסעים בסביבות 45 דקות בממוצע, ולכן ההחלטה העקרונית היא לחשוב באינטרוולים של 25 דקות. כשהמאזין, בפרק הזמן שהוא נחשף לרדיו, יודע שהוא מקבל שיר או שניים, ולצד זה מידע חיוני ולא מעיק".
משולם מדגיש כי רצועות השידור יישארו במתכונתן השעתית, ובכל 20 דקות המגיש ישדר דיווח מסוג אחר. העדכונים אמורים להוות כר נוח לתוכן שיווקי ויאפשר לתחנה למכור מוצר פרסום מסוג חדש.
"בזווית העסקית, אנחנו מקווים לעורר את שוק הפרסום הרדיופוני שסבל מסטגנציה ולהכניס לתוכו מוצר חדש", אומר משולם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.