נתונים עדכניים בעקבות מבצעי גולן טלקום והוט מובייל בדצמבר מעלים כי שתי החברות הגדילו משמעותית את מספרי המצטרפים. במאזן הכללי, הוט מובייל גייסה יותר לקוחות - אבל גם מספר הלקוחות שנטשו אותה גדול יותר.
מנתוני הניוד לחודש שעבר, שהגיעו לידי "גלובס", עולה כי הוט מובייל גייסה 44 אלף מנויים, אבל נטשו אותה 18 אלף (גיוס של 26 אלף מנויים נטו). לעומת זאת, גולן טלקום גייסה 36 אלף מנויים, אבל נטשו אותה 5,000 בלבד (גיוס של 31 אלף מנויים נטו).
נראה כי חלק מהנוטשים את הוט מובייל הם לקוחות מירס, אך אחרים הם לקוחות שהצטרפו כחדשים. בכל מקרה, טבעי שלהוט מובייל יהיו יותר נטישות משום שהיא חברה הרבה יותר גדולה, שהתחילה את התחרות עם 450 אלף לקוחות מירס.
גולן טלקום יצאה במבצע של 49 שקל לחודש לתקופה של חצי שנה בסוף נובמבר, והוט מובייל הגיבה במבצע משלה ב-6 בדצמבר. המבצעים עוררו את גיוס המנויים אצל שתי החברות, ובעקבותיהן יצאה חברת יו-פון במבצע אגרסיבי של 39 שקל לחודש לחצי שנה, ואחריה יצאה 012 מובייל במבצע של 44 שקל לחודש לחצי שנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.