איגוד יבואני הרכב נערך להגשת עתירה מנהלית כגד ועדת הכספים ומשרד התחבורה, שמעכבים בירוקרטית את השחרור של למעלה מעשרת אלפים כלי רכב חדשים, שהיו אמורים להימסר ללקוחות בינואר. העיכוב נובע מסירוב של וועדת הכספים לחתום על העדכון השנתי של קבוצות המחיר המשמשות לצורך חישוב אגרת הרישוי.
מקורות בענף הרכב אמרו ל"גלובס" כי "מדובר במהלך פוליטי שבו היו"ר המכהן של ועדת הכספים משה גפני מחזיק כבני ערובה אלפי לקוחות ששילמו עבור רכבם, במהלך שכולו 'הפגנת שרירים' פוליטית על רקע הבחירות". המקורות מסרו כי מדובר בחתימה על מסמך שגרתי לחלוטין, שהייתה יכולה להיעשות כבר לפני שבועות רבים".
במשרד התחבורה מסרו בשבוע שעבר ל"גלובס" כי הבעיה תיפטר בתחילת השבוע הנוכחי, אך בפועל אין כרגע פיתרון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.