משרד התחבורה אישר לפני שעה קלה ליבואני הרכב להתחיל למסור ללקוחות את כלי הרכב החדשים, שהמתינו עד כה לאישור פרוצדורלי של ועדת הכספים. בכך השתחרר "פקק" רגולציה, שבו נתקעו עד כה קרוב לעשרת אלפים כלי רכב חדשים.
השחרור התאפשר לאחר חילופי האשמות בין הרב גפני, יו"ר ועדת הכספים, לבין משרד התחבורה ולאחר, ששני הצדדים הגיעו ביניהם להסדר ולפיו עדכון קבוצות הרישוי, שהתעכב עד כה בשל העדר פעילות של ועדת הכספים ועיכב את השחרורים, יינתן רטרואקטיבית במועד מאוחר יותר. בענף הרכב בירכו על ההחלטה.
אתמול מסרו מקורות בענף הרכב ל"גלובס" כי תקיעת הרכבים הוא "מהלך פוליטי שבו היו"ר המכהן של ועדת הכספים משה גפני מחזיק כבני ערובה אלפי לקוחות ששילמו עבור רכבם, במהלך שכולו 'הפגנת שרירים' פוליטית על רקע הבחירות". המקורות מסרו כי מדובר בחתימה על מסמך שגרתי לחלוטין, שהייתה יכולה להיעשות כבר לפני שבועות רבים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.