משרד הפרסום AVRAHAM יטפל בתקציב הפרסום של החברה להגנת הטבע - כך נודע ל"גלובס". המשרד יחליף בטיפול בתקציב את משרד הפרסום אהרוני, שטיפל בו עד עתה.
החברה להגנת הטבע לא נחשבת למפרסמת גדולה: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום שלה עמד ב-2012 על כמיליון דולר במחירי מחירון, וב-2011 על כ-1.4 מיליון דולר.
למרות שהתקציבים לא היו גבוהים במיוחד, הצליחה החברה להציג הישגים בתחום הפרסום כשזכתה יותר מפעם אחת בפרסים על קמפיינים.
כך, למשל, ב-2009 זכתה החברה עם משרד אהרוני בפרס האפי בקטגוריית מלכ"רים ומגזר ציבורי. הזכייה הייתה במקום הראשון על קמפיין הציפור הלאומית.
השנה צפויה החברה לחגוג את חגיגות ה-60 שנה מאז הקמתה, ויש להניח כי בחגיגות יושקעו תקציבים שגדולים משמעותית מהתקציבים הרגילים.
על-פי המתוכנן, פעילות משרד הפרסום תתמקד לא רק בפרסום מסורתי של קמפיינים במדיה, אלא בניהול והובלה של קמפיינים הסברתיים, תמיכה תקשורתית במאבקים סביבתיים, פעילות חינוכית וקהילתית ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.