אחוזי צפייה נמוכים לערב הראשון של שידורי התעמולה לבחירות 2013. תעמולת הבחירות רשמה אמש (ג') בערוץ 2 רייטינג של 7.5%, בערוץ 10 (שם שודרה בשעה 18:00) רייטינג של 9.2%, ואילו בערוץ 1 (שם שודרה בשעה 22:00) 4.5% בלבד.
מדובר בנתון מצטבר דומה לזה של מערכת הבחירות בשנת 2009, אז צפו בממוצע 20.8% ממשקי-הבית היהודיים בתעמולה - אף יותר מהבחירות שלפני כן, אז זכתה התעמולה ב-19.6%. ב-2003, בערב הפותח, התחברו למסך כ-21%.
ואולם, מעקב אחר הרגלי הצפייה בתשדירים אלה מראה כי לאחר שהישראלים מבינים את העיקרון, הם מכבים את הטלוויזיה.
בעוד שבשנת 2003 נחשפו (צפו לפחות 5 דקות) כ-68% מהציבור הבוגר (18+) הכללי במדינה לתשדיר אחד לפחות, ירד הנתון בבחירות 2009 לכמחצית מהאוכלוסייה בלבד. רק 40.1% מהציבור הבוגר צפה ב-10 תשדירים ומעלה, לעומת כ-49% ב-2003 ו-45% ב-2006.
עוד אתמול בצפייה: "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה בנתונים הגבוהים מאוד עם 39%, ומהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 רושמת 29.7% צפייה. נתון מרשים ביותר היה אתמול ל"תוכנית חיסכון". מדובר בשיא צפייה לתוכנית של חברת החדשות, שהגיעה ל-23.5%.
הסערה הביאה צופים רבים גם אל ערוץ 10. שם נרשמו נתונים גבוהים ל"המקור" עם רביב דרוקר - 10%, מהדורת החדשות של הערוץ רשמה 12.8%, ואילו מהדורת "מבט" בערוץ 1 הגיעה ל-6.7% צפייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.