חברת סמל"ת, יבואנית פיאט, הודיעה היום (ד') על מהלך שיווקי, שבמסגרתו נרשמת ירידה חדה במחיר של הפיאט 500 - על דגמיה השונים. המחירים ירדו בשיעור שנע בין 8,000 שקל ל-25 אלף שקל בהתאם לדגם.
המהלך נעשה בשיתוף פעולה ישיר עם היצרן האיטלקי. גרסת הבסיס הידנית של המכונית, המכונה "POP", תעלה כעת כ-80 אלף שקל. הגרסה האוטומטית ההתחלתית תעלה 90 אלף שקל - במקום 112 אלף שקל.
בסמל"ת הודיעו בצעד יוצא דופן בענף, כי הלקוחות שרכשו את כלי הרכב במחיר הישן והיו אמורים לקבל אותו החודש, יקבלו החזר כספי בגובה ההוזלה. בחברה מעריכים כי המהלך, שמלווה בקמפיין פרסום נרחב, יביא לתנופת מכירות במותג ולמכירת כ-800 יחידות של המכונית. המהלך צפוי להביא גם להחרפת המאבק התחרותי מול ה"מיני" של ב.מ.וו, שגם היא נקטה צעד של הוזלות חדות בשנה שעברה.
המחירון החדש של פיאט 500
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.